מים מטוהרים לבעלי חיים?

חתולים-ומים

מדוע כדאי להשקות את חיות המחמד שלנו במים מטוהרים

האם חשובים לך הצרכים התזונתיים של חיית המחמד שלך ? כנראה שכן. את/ה מזינים את חיית המחמד במזון איכותי (ולא זול )המיועד להם, מקפיד/ה על כמות צריכת המזון היומית שלהם, על קערת המים שלהם שתהיה תמיד מלאה.

הקערה מלאה במה? במי ברז?

יתכן וזה נשמע כמו עניין טריוויאלי או חסר חשיבות לחיות המחמד, אבל, איכות המים שאותם הם צורכים עשויה/עלולה להשפיע על בריאותם ורווחתם. אכן, מדובר על מים מטוהרים לבעלי חיים.

האם מים מטוהרים מיועדים רק לבני אדם ולא לבעלי חיים?

מים למרבה הצער, הם רכיב המזון היומיומי המוזנח ביותר כשמדובר בחיות מחמד.
רוב בעלי חיות המחמד אינם מודעים מספיק לעובדה כי למים באיכות ירודה הניתנים לחיות המחמד יש השפעה על רמת החומציות במעיים ובכך על בריאות מערכת העיכול בכללותה.

בדיוק כמו שמים נקיים ומטוהרים מועילים לבריאות בני המשפחה שלך, הם טובים ומועילים גם לחבריך בעלי הפרווה. עם הפתרון הנכון למים מסוננים ומטוהרים שיימצא במטבח שלך, יסופקו לך מים טובים לשתייה ולשמירה על בריאות טובה הן למשפחה שלך והן לחיות המחמד.
הנה כמה דרכים בהם מים מטוהרים יכולים להועיל לחיות המחמד שלך

– הידרציה טובה יותר
בדיוק כמו בני אדם, בעלי חיים זקוקים ללחות מתאימה. מים נקיים, מטוהרים וטעימים מעודדים את חיות המחמד לשתות יותר. לרמת לחות מספקת ומאוזנת השפעה חיובית על בריאות חיית המחמד שלך והיא מקושרת עם פחות דלקות בדרכי השתן והתאוששות קלה ומהירה מפציעות ומחלות.
 שמירה על בריאות חיית המחמד
מים מטוהרים הם נטולי המזהמים והרעלנים, הפוגמים בתפקוד כליות תקין אצל חיות מחמד. למים מטוהרים חשיבות רבה במיוחד אצל חיות מחמד קטנות וזקנות שלהם מערכת חיסון מוחלשת או לא מפותחת דייה.
– כתמי דמעות
כתמי דמעה Tear stains היא בעיה נפוצה בקרב כלבים, במיוחד כלבים עם פרווה לבנה או בצבע בהיר וגזעים מסוימים אחרים. למרות שבדרך כלל יש לייחס את הסיבות לתופעה לדיאטה לא מאוזנת, מי ברז מכילים, במקומות רבים, רמה גבוהה של מוצקים מומסים (TDS) אשר קשורה בדרך כלל  להיווצרות תופעת כתמי הדמעות.

ולבסוף…
טיפול טוב בחיות מחמד הוא לא רק הקפדה על האכלה במזון איכותי, הליכה ופעילות גופנית מדי יום וחינוכם להתנהגות טובה. טיפול טוב כולל גם הקפדה על כך שחיית המחמד שלך תשתה מים נקיים ומטוהרים.
חברת מי רווה מפתחת ומייצרת מערכות סינון וטיהור מים גם לצורך ושימוש זה.

Shopping Basket
דילוג לתוכן