סינון מי שתייה

bottle-2032980_1920

מים חיוניים לבריאות

מים מהווים גורם חיוני לשמירת בריאות גוף האדם. למרות זאת, המים שאנחנו שותים לא תמיד נמצאים ברמת ניקיון ראויה ללא סינון מי השתייה. לעתים קרובות הם מכילים מרכיבים לא רצויים, כולל רעלים. גם כשרמת הזיהום מוגדרת ע"י משרד הבריאות כ- "מקובל" או "לפי התקן", או "לא חורג",מדדים אלו מתחשבים יותר במבוגרים ופחות בילדים. בנוסף, יש להבין כי למרות כל האמצעים המיושמים למטרת שמירת ניקיון המים כגון כלור או הרתחת המים, עדיין אמצעים אלה לא מסירים את כלל הרעלים המזיקים.

על-מנת ליהנות ולהפיק תועלת בריאותית מהמים, קיים הפתרון של סינון וטיהור של מי השתייה.

השפעות וסכנות בריאותיות של הכלור במים

מזה עשרות שנים, הרשויות הממונות במדינות המפותחות עדיין צריכות להיאבק כנגד התפרצויות כולרה, צהבת, דיזנטריה וכו' ,שכן מחלות אלו מועברות באמצעות המים. הכלור מגן במפני התפרצויות זיהומיות אלה ואחרות, תוך השמדת החיידקים והווירוסים מהמים. אבל הכלור הוא רעל. להכניס לגוף מים עם כלור זה כמו לשתות מי-בריכה מוכלרים, כמו לשתות מים עם אקונומיקה!
הכלרה של מים, גם בריכוז נמוך, היא רעילה בדומה לפעולות כמו עישון: מים עם כלור מזיקים לטווח קצר והופכים למזיקים לטווח ארוך כאשר הכלור נספג לאורך השנים על-ידי הגוף. גם טעמם של מים מוכלרים והריח הנובע מהם, לא ניסבל ע"י רוב האנשים.
כלור, היא מולקולה מחמצנת מאוד, הפוגעת ברקמות הגוף, עד כדי כך שעקרות בית צריכות להקפיד ולהימנע ממגע ממושך עם אקונומיקה.

בנוסף, כשהכלור משולב עם חומרים אורגניים שנמצאים במים הוא עלול להוות גורם מסרטן. ראה/י  THM / EPA

בספרות הרפואית ניתן למצוא הקשרים עם סרטן המעי, שלפוחית שתן, מחלות לב וכלי דם.
שיעור החולים בסרטן אצל אנשים ששותים מים עם כלור גבוה הרבה יותר מאשר אלה ששותים מים ללא כלור.

בנוסף, מולקולה זו תוקפת את הפלורה הטבעית במעי שלנו, שקיומה חיוני לאורך כל תהליך העיכול וחשיבותה גם ביכולת לייצר ויטמינים מסוימים.

כלור הוא סוג של פצצת זמן והוא מדד של שמירה על בריאות הציבור, במיוחד ביישומי מזון שבהם מים מוכלרים יחדרו לתאים שלנו: במי שתייה, קפה, תה, מים משולבים במנות כמו מרקים, אורז ותבשילים שונים.

מים ללא כלוראיך נוכל לקבל מים ללא כלור ומזהמים אחרים

עקב הריח והטעם הלא נעימים, יש אפשרות להפחית את כמות הכלור במים שלכם :
– הניחו את הכוס / בקבוק מים בצד לכמה דקות. הכלור מתאדה באופן איטי. תוכלו למלא מים ולהשאיר על השולחן או במקרר כבר מהבוקר, אך לא יותר מ-24 שעות.
– הרתחת המים יכולה גם היא להוות פתרון להפחתת הכלור במים. בנוסף, ההרתחה גם תסיר חיידקים.
– מערכות לסינון וטיהור מים של מי רווה אשר מציעה סידרה של מטהרי מים שאותם ניתן להתקין בכל מטבח באופן מהיר ואסתטי. תהליך הטיהור שהמים עוברים מעניק כבר לאלפי משפחות מים נקיים, בריאים וללא כלור וחיידקים. ניתן להשתמש במים לכל מטרה: שתייה קרה וחמה, בישול ,שטיפת ירקות ופירות , אפילו השקיית עציצים עדינים.
מטהרי המים של מי רווה אינם פוגעים במרכיבים החיוניים והטבעיים של המים, כגון מינרלים כך שלאורך הזמן, הם רק יטיבו לבריאות שלכם ושל ילדיכם.

Shopping Basket
דילוג לתוכן