כיצד לשמור על עור פנים לח בעזרת מים מטוהרים

לשמור על עור פנים לח בעזרת מים מטוהרים

סוד השמירה על עור פנים לח גמיש ויפה 
שטיפת הפנים עם מים מטוהרים

 זה כבר סוד גלוי בתחום טיפוח עור הפנים – שימוש במים טהורים הוא אחד מהטיפולים הטבעיים והיעילים ביותר לשמירה על לחות הפנים ועל עור בריא. זה הרבה יותר פשוט, נגיש וחסכוני מכל טיפול אחר … אין ספק כי שתיית הכמות היומית המומלצת של מים מטוהרים מיטיבה עם העור שלנו. רבות מדווחות כי שתיית כמות מוגברת של מים מעניקה לעורן זוהר ומרקם שלא היו לפני כן.
אולם היתרונות הבריאותיים של המים באים לידי ביטוי גם בדרכים אחרות, לא רק מבפנים, אלא גם מבחוץ…
הנשים רבות משלמות המון כסף עבור משחות פנים יקרות, מים מיסלריים, סרום וטיפולים קוסמטיים אחרים כדי לשמור על עור צעיר, מוצק ובעל מרקם יפה. התשוקה לנעורי נצח הינה הסיבה העיקרית להוצאות הכספיות האלו. איפה כאן הפרדוקס ? העניין הוא שנשים רבות עדיין שוטפות את פניהן במי ברז ! מה הבעיה עם זה? כפי שכולנו יודעים ויודעות, מי הברז מכילים כלור ומזהמים רבים אחרים המשפיעים ועל עור שלנו ואף מזיקים לו.

מים מסוננים לעור בריא
מים מסוננים לעור ולשיער בריאים

השפעות הכלור שבמי הברז על העור

ניתן לומר כי הכלור במים הוא הכרחי מכיוון שהוא מחטא את המים וקוטל חיידקים מזיקים….אכן , זה מה שהופך את מי הברז שלנו לבטוחים יותר לשימוש. בעיקרון, הוספת כלור היא דרך חסכונית לטפל במים הנצרכים ע"י התושבים.
למרות שמדובר בכמויות לא גדולות של כלור (ppm 3), קיים חשש ממשי להיווצרות נזקים וזו הסיבה שאנחנו מעדיפים ומעדיפות את הטעם של המים המטוהרים כאשר נחשפים אליהם. אבל האם ידעתן שלכלור יש השפעה גם על העור ?
נוכחות הכלור במי הברז היא גורם מרכזי להופעת גירויים בעור. הסיבה לכך היא שהוא ממיס את שמני ההגנה הטבעיים מהעור שלך ובכך עלול לגרום לעור יבש, אקנה, פריחות ואקזמה.
רבים סוברים כי הכלור במי הברז מייבש את העור עד כדי כך שהוא יכול לזרז את תהליכי ההזדקנות המוקדמת, המשמעות היא הופעת קמטים לפני הזמן.השפעת הכלור על עור הפנים

השפעות הכלור שבמי ברז על השיער

השפעת הכלור לא מסתיימת ביצירת נזקים בעור. הוא גם מזיק לשיער, שכן, הכלור עלול גם לפגוע בצבעו הטבעי של השיער ובשמני ההגנה הטבעיים שלו ולהפוך אותו ליבש וחסר חיות.
ארגוני בריאות טוענים כי בגלל שמקלחות חמות פותחות את הנקבוביות, הן מאפשרות לכלור לחלחל לתוך העור כנוזל וכאדים ולגרום לבעיות עור .

להלן חלק מהבעיות הנגרמות ע"י הכלור לגוף שלנו :
 הכלור מחליש את העור, את היכולות החיסוניות שלו ויכולתו להתגונן בפני נזקי השמש
 הכלור מייבש את העור ומזרז את הזדקנותו
 הכלור יכול לגרום לבעיות עור כמו פטריות, אקזמה, דרמטיטיס, פסוריאזיס, …
 הכלור יוצר תחושה של "עור מתוח" לאחר המקלחת.
 הכלור אגרסיבי לשיער והופך אותו ליבש, שביר,
 הכלור פוגע בצבעו הטבעי של השיער
 הכלור תוקף את הקרקפת וגורם לקשקשים
 הכלור יוצר גירוי בעיניים, בעיקר של תינוקות, של ילדים ואנשים שרגישים לשינוי ברמת ה- PH

המרכיבים הנוספים המזיקים לעור

מתכות כבדות: מי ברז עלולים להכיל מתכות כבדות כמו ברזל, נחושת, מגנזיום ואבץ. למרות שהריכוז שלהם במים נמוך יחסית, עדיין ביכולתם ליצור אינטראקציה עם רדיקלים חופשיים ולפגוע בקולגן שבעור. הם יכולים גם לגרום לתגובה כימית עם השמנים הטבעיים של העור, לסתימת נקבוביות.

שטיפת הפנים עם מים מסונניםמהי הדרך הטובה ביותר להגן על העור שלנו ?

מתברר שיש אמצעי פשוט מאוד שיאפשר לנו להגן על העור שלנו : הימנעו ממקלחת חמה מידי. נקו ושטפו את הפנים בכיור שבאמבטיה – ללא הכלור. איך ? בפשטות. התקנת מטהר מים מתחת לכיור שבאמבטיה תאפשר קבלת מים מסוננים ומטוהרים כדי לשטוף את הפנים כל יום ללא הכלור ולשמור על עור בריא, בעל לחות וזוהר! על הדרך, כדאי לצחצח שיניים עם אותם מים נקיים, זה רק יתרום לניקיון חלל הפה.
על ידי התקנת מטהר מים באיכות גבוהה, ניתן לבטל עד 99% מהזיהומים, מה שישפר משמעותית את מצב העור שלנו. לאחר המעבר למים נקיים, תבחינו ללא ספק בשיפור בבריאות ובמראה העור.

עוד כמה טיפים לשימוש אופטימלי במים המטוהרים

טיפים לטיפולי יופי עם מים מטוהרים :

• מלאו בקבוק קטן והתיזו את המים על הפנים
• הכינו את המוצרי הטיפוח שלכן  בעצמכן כמו הכנת מים מיסלריים או מרכך לשיעור
• מלאו מיכל ושטפו את השיער. ללא הכלור השיער ישמור על הלחות הטבעית שלו.
• ניתן לצחצח שיניים עם המים המטוהרים. היתרון הבריאותי המשמעותי הוא שהפילטר שומר על
פלואוריד, כך שתשמרו גם על שיניים בריאות
• מומלץ לשתות כוס מים לפני השינה כי המים יסייעו לסילוק רעלים מהגוף ושמירה על הלחות בזמן
שהגוף נח לאחר יום עמוס, אך גם לאחר שתתעוררו בבוקר
כמה קל לשלב את סוד היופי הטבעי הזה לשגרה היומיומית שלנו !

Shopping Basket
דילוג לתוכן