מים מטוהרים לעור בריא

מים מסוננים לעור בריא

מים – המפתח לעור ולשיער יפים ובריאים

היופי שלך צמא למים טהורים

מים נקיים הם אחד המרכיבים החיוניים ביותר לבריאות טובה, זה כבר ידוע. על מנת לשמור על גוף בריא עם עור ושיער יפים, חיוני לצרוך מים נטולי מזהמים. למעשה אין מרכיב תזונה העולה בחשיבותו על מים ! מים הם רכיב יסוד לכל תא שמרכיב את הגוף שלנו.

מים מסוננים לעור בריא
מים מסוננים לעור ולשיער בריאים

 צריכת הכמות היומית הנדרשת של מים מסייעת לתפקוד האיברים ושומרת על העור לח ונקי. מים תומכים בתהליך העיכול בגוף ומסייעים בסילוק רעלים רבים איתם אנו מתמודדים על בסיס יומי. מים שאנו שותים צריכים להיות מטוהרים בקפידה כדי להימנע מהחשיפה למזיקים העלולים להימצא בהם וספיגתם בגוף.

הקשר בין עורך למים

במהלך השנים נעלמות הרכות והגמישות של העור, בעיקר בגלל אובדן מים/לחות הקשורים לגיל ולגורמים חיצוניים – שמש, רוח, יובש, אויר לא נקי. העור זקוק למים וניתן לעזור לו להישאר צעיר על ידי אספקה מתמדת של מרכיבי הלחות.
מים חיוניים לשימור יופיו של העור, הוא מכיל כחמישית מכמות המים בגופנו שמהווים כ- 70% ממשקל הגוף. ללא תרומה מספקת של מרכיב חיוני זה, העור מתייבש ומאבד את בהירותו וגמישותו. יש לוודא אספקה שוטפת לעור בכל עונות השנה.

האם מים הם תרופת יופי עבור העור?

מוצרי קוסמטיקה הם בעלי ברית לשימור יופיו של העור, מי שתייה חשובים באותה מידה. דרמטולוגים אומרים את זה: הידרציה (מיום) טובה מבטיחה עור בעל מראה צעיר ורענן.
חשובה מאוד אספקת לחות לעור מתוך רקמות הגוף כך שהוא יכול לשמור על גמישות, מוצקות, וזוהר טבעי. כבר לאחר כשבוע של הקפדה על שתיית מים ניתן יהיה להבחין בחזרת המראה הטבעי והזוהר של העור.
שתיית כמות נאותה של מים טהורים עשויה להפחית את נזקי האקנה.

השפעות מי שתייה מטוהרים על העור

כל אחד/אחת מאתנו התנסה ככל הנראה במצב של צמא במשך מספר שעות – העור הופך מהר מאוד למחוספס ומרגיש יבש. העור הוא האיבר הגדול ביותר של הגוף ומכיל כמות גדולה מאוד של מים אשר משמשים בשמירה על עור חלק, גמיש, לח ונטול קמטים. גם איבוד שני אחוזים של נפח המים מהגוף ביום, יכול להוביל לבעיות התייבשות קלה. על ידי שתיית הרבה מים הגוף שלך, באופן טבעי מסלק את הרעלים, ומעניק לעור מראה זוהר ובריאשתיית מים מטוהרים שומרת על העור נקי, לח ורענן.

מים מטוהרים לשיער בריא
מים מטוהרים לשיער בריא

כמה מים? מומלץ לשתות שמונה כוסות ביום או כוס אחת לכל 20 קילו ממשקל גוף. אם את/ה מתעמל/ת באופן קבוע, מומלץ לשתות מים עוד יותר כדי למלא מחדש את מאגר הנוזלים שאבד בהזעה. ניתן לקבוע אם את/ה שותה מספיק מים על ידי צבע השתן. אם השתן הוא צהוב כהה זה סימן ברור כי הגוף שלך מיובש ואתה צריך להגדיל את צריכת המים שלך. צבע שתן צהבהב או חסר צבע הוא סימן טוב של מיום (הידרציה), חשוב להקפיד על כך!

לא רק כמות המים חשובה – גם האיכות. מים מזוהמים עלולים למעשה להגדיל את רמת הרעילות בגוף בגלל זיהומים ורעלנים שונים העלולים להימצא במקורות מים. סוגים רבים של מזהמים הגיעו לתוך המים שלנו מצנרת ישנה, שאריות של חומרי הדברה, גשם חומצי, השלכת פסולת רעילה, וכו' התקנת מערכת לסינון וטיהור המים של מי רווה היא דרך מצוינת להסיר עד 99% מכל המזהמים במים. מערכת כזו נועדה לספק מים נקיים ובריאים לגוף בריא.

שתיית מים מטוהרים תאפשר לגוף שלך לשמר על לחות רצויה ומאוזנת ולהתמקד בסילוק רעלים הנצברים בגוף.

מים ועור הפנים : הקשר בין מי שתייה מטוהרים למראה צעיר ובריא ב-5 שלבים

1- מים מסייעים בשמירה על מראה עור צעיר ובריא
אפשר כבר להמעיט בשימוש בקרמים ומשחות יקרות למניעת הזדקנות העור. שתיית מים מטוהרים מסייעת מאוד בשמירה על לחות העור וגמישותו ועל ידי כך מונעת ומפחיתה היווצרות קמטים. כך ניתן לשמור על עור בריא, גמיש וצעיר.

2- מים יכולים לעזור לך לרדת במשקל
שתיית מים לפני ובמהלך הארוחה מסייעת למלא את הבטן ,להשגת תחושת שובע ,הפחתת התיאבון וצריכת הקלוריות ובכך מסייעת לירידה במשקל.

3- מים יכולים להפוך את החיוך שלך ליפה יותר
מי שתייה עוזרים לייצור רוק, החיוני לבריאות הפה והחניכיים – יובש בפה הוא גורם סיכון משמעותי להתפתחות מחלות שיניים וחניכיים.

4- מים יוצרים את זוהר הפנים שלך
העור הוא האיבר שצורך הכי הרבה מים. העור מכיל כ-20% מסך כמות המים בגוף. מכאן רגישותו הרבה של העור למחסור במים. העור הוא מעין ספוג שזקוק להזנה מתמדת במים-כל הזמן. מחסור בנוזלים בא לידי ביטוי באופן מידי וגורם לעור נפול וחסר ברק טבעי.

5- מים שומרים על חיות העור
שתייה מספקת ושמירה על לחות העור יכולים למנוע הופעת מחלות כמו גרב (אקזמה), ספחת (פסוריאזיס), שתיית מים מרובה מסייעת מאוד לתפקוד מערכת העיכול ועל תהליך חילוף החומרים וסילוק רעלנים שונים שנוכחותם בגוף עלולה לגרום למראה פנים חיוור.

הידרציה (לחות) : העתיד של העור שלך

סטטיסטית, הידרציה עורית (מיום) היא הטיפול הראשון והמיידי המומלץ ע"י רופאי עור לשימור יופיו גמישותו ובריאותו של העור. דרמטולוגים יודעים כי זה הטיפול היעיל ביותר והאמצעי הפשוט ביותר של שמירה על עור בריא ובעל חיות ומניעה של נזקים קוסמטיים.

עור מיובש "מושך" ויוצר קמטים

עור מיובש גורם לתחושת אי נוחות קבועה בעת מישוש ובמראהו החזותי: בעור הפנים, זה בא לידי ביטוי באופן בולט, הוא הופך להיות גס ומחוספס. בהמשך התהליך נוצרים קמטים.

העור הוא מים

חשוב מאוד לשמור על מיום העור (הידרציה): העור מורכב מהרבה מים.

שכבת הדרמיס (השכבה הפנימית של העור), מכילה 70% של מים, האפידרמיס – (עילית העור) מורכבת מ 10% – 15% מים. איבוד הנוזלים בזיעה דרך שכבות העור הוא כ- 400-600 מ"ל במשך 24 שעות.

מים וחיות העור

ישנם יתרונות נוספים בהתקנת מערכת סינון וטיהור מים ביתית:
מים מטוהרים וטעימים יגרמו בהכרח לצריכה מוגברת שלהם ע"י כל בני הבית, נושא חשוב מאוד שיש להקפיד עליו בארצנו החמה, במיוחד בחודשי הקיץ. לשמירה על מאזן הנוזלים בגוף, תרומה מכרעת במניעת מחלות ותופעות בריאותיות שונות, חיזוק מערכת החיסון ושמירה על בריאת טובה.

Shopping Basket
דילוג לתוכן