צריכת מים מטוהרים במהלך ההיריון ולאחר הלידה

צריכת מים מטוהרים בזמן ההיריון ולאחר הלידה

צריכת מים מטוהרים במהלך ההיריון ולאחר הלידה

שתיית מים וחשיבותה בעת ההיריון
מזל טוב ! את בהריון ! זוהי תקופה מיוחדת במינה ואושר גדול. זהו גם הזמן לטפח עוד יותר את גופך ואת האוצר שמתפתח בתוכך. יתכן ואת עושה את כל הדברים הנכונים, כמו נטילת חומצה פולית ואכילת מזון בריא, אך דבר אחד פשוט שעלולים להתעלם ממנו הוא העובדה שתצטרכי לשתות יותר מים .ומים מסוננים הם האופציה הבריאה ביותר עבורך ועבור העובר המתפתח.

מים מטוהרים בזמן ההיריון ולאחר הלידה

מדוע צריך לשתות יותר מים בזמן ההיריון ?

קודם כל, מים נחוצים ליצירת מי השפיר שמגנים על העובר כל תקופת ההיריון , מגנים עליו מהתנגשויות, זיהומים, מווסתים את הטמפרטורה ומאפשרים את התפתחותו התקינה. בנוסף, הגוף צריך כמות מספקת של מים כדי לספוג כמות גדולה יותר של ויטמינים, מינרלים ומזונות שמגיעים לעובר. מים הופכים למשקה העיקרי שלך כאשר עליך להימנע מצריכת קפאין ואלכוהול. מים נחשבים ע"י רופאים בעולם כמשקה בעדיפות ראשונה כי הם מסייעים גם במספר תופעות הכרוכות בהריון. לכן, שתית מים חשובה ביותר וכדי להפיק את מיטב התכונות שלהם, מומלץ לשתות מים באיכות גבוההמים מסוננים ומטוהרים.

1- שתיית מים בכמות מספקת מסייעת בוויסות הטמפרטורה של הגוף
2- מים בריאים מסייעים בהקלת העייפות הכרוכה בהריון ובכאבי ראש
3- מים מסוננים מסייעים בסילוק עודף הסודיום שהגוף מייצר בהריון וגורם לרגליים נפוחות.
4- מים בריאים יעילים נגד עצירות ובטן נפוחה בעת ההיריון עקב ההורמונים אשר מאיטים את קצב חילוף החומרים. הם עשויים גם להקל על תופעת בחילות הבוקר.לשתות יותר מים בזמן ההיריון
5-שתייה מספקת של מים מפחיתה את הופעת הדלקות בדרכי השתן. המים המסוננים עוזרים בסילוק הפסולת ומקלה על פעולת הכליות.
6- התייבשות מסוכנת מכיוון שהיא עלולה לגרום לסיבוכים בעת ההיריון. מכאן, שתיה של מים בריאים הינה בחשיבות עליונה.
7- מים שומרים על לחות העור אשר נוטה להתייבש בתקופת ההיריון בגלל ההורמונים – אפילו טוב יותר מאשר קרם לחות.
8- מים מקלים על התכווצויות השרירים הנוצרים באובדן מלחים מינרליים.

מי ברז ? מים מטוהרים ?

כולנו יודעים ואף מרגישים את הכלור שבמי הברז. ידוע לנו גם שהכלור מיועד לנטרול חיידקים ווירוסים אשר עלולים לגרום למחלות קשות. אבל, עדיין, המים הופכים לראויים לשתייה. למרות זאת, מחקרים מראים כי הוספת הכלור במים מהווה סיכון בריאותי.
ארגון הבריאות העולמי קבע כי : "הסיכון למחלות ולמוות הנובע מחשיפה לגורמים פתוגניים במי הברז גבוה אף יותר מהסיכונים שבחומרי חיטוי והדברה".

אז לשתות מי ברז או לא ?
אם את מודאגת מכך ומעוניינת בפתרון המטיב עם בריאותך ללא כלור וללא זיהומים למיניהם כגון מתכות כבדות, ניטרטים ועוד, הבחירה בשתיית מים מסוננים ומטוהרים הינה בחירה הגיונית עם היבט כלכלי משתלם. כך תהני משקט נפשי ומביטחון כי את ומשפחתך שותים מים בריאים ואף טעימים יותר.

כמה מים לשתות בתקופת ההיריון?
כמות המים הנדרשת לגוף של אישה בהריון קשורה בקשר ישיר לנפח מי השפיר שלה. ללא שתיה מספקת של מים, קיימת סכנה, אך לא נפרט כאן את הסיבוכים האפשריים.
חשוב לשתות לפני תחושת הצימאון ובאופן סדיר (לא לשתות כמות גדולה בבת אחת), בתדירות גבוהה ובאיטיות. אם את לא מחשבת את כמות המים שאת שותה, נסי לזכור לשתות כוס מים מסוננים נוסף בכל יום. צרכי העובר במים הולכים וגדלים במהלך התפתחותו.

כמה מים לשתות לאחר הלידה ובהנקה ?
יתכן ותבחרי בהנקת הרך הנולד. במקרה שכזה, עליך לצרוך יותר מים מטוהרים מכיוון שגופך זקוק למים על-מנת לייצר את חלב האם. מקובלמים מטוהרים לאחר הלידה לשתות כוס מים בכל פעם שאת מניקה. במידה ותבחרי בתרכובת מזון לתינוק, מומלץ להכין את הבקבוק של התינוק עם מים מסוננים.

בתום תקופת ההנקה ולאחר מכן

כאשר התינוק בגיל שניתן לשתות מים, מטהר המים מהווה את הפתרון הבריא והבטוח ביותר. כך גם תרגילי את ילדיך לשתות מים וגם לשתות מים בריאים.
עבור משפחה, ההשקעה במסנן ומטהר מים הינה משתלמת במיוחד.
קיימות המלצות לשתות בכל יום עד 2,5 ליטרים של מים בכל יום בתקופת ההיריון ובתקופת ההנקה כאשר צריכת המזון מספקת חלק מצורכי המים הנדרשים (ליטר 1 בערך).

Shopping Basket
דילוג לתוכן